Paratic Piyasalar Mobil Uygulama Icon
Paratic Piyasalar: Döviz, Altın, Borsa, Kriptolar RSS Interactive
Analizler
Haberler
Takvim
Çevirici
Seanslar

@100916
65 👍🏻
34 👎🏻
44 Yorum
0 Takip Edilen
0 Takipçi
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

binansede fıo uçuyo dedikten sonra yüzde 40 daha uçtu

0
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

binansede fıo uçuyo

0
kullanici_resmi
100916

şimdi aldım ne olur

kullanici_resmi
thedolars

@mikail14 :) :) :)

kullanici_resmi
100916

@mikail14 aldığım gibi indi

kullanici_resmi
hepzararya
kullanici_resmi
mikail14

Almissin artik beklemekden baska caren varmi?

0
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

beyler düşermi daha çok nereye kadar düşer lütfen bilenler yorumlasın

0
kullanici_resmi
100916

hepsi çıktı bu velet hala uerinde sayıyo

1
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

burda kimse kimsenin yorumuna bakmasın işi bilmeyen adam bişey söler biri gider alır yazık günahtır para rahat kazanılmıyor heleki şuan piyasa çalkantılı zaten neyin ne olcağı hiç belli değil oyuzden herkes analizini kendisi yapsın derim

0
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

bitcoin düşse çöp yükselse padişah bizim millet böle bi millet hiç birşey hiç bi zamamn sonsuza kadar yukselmez sonsuza kadarda düşmez

0
kullanici_resmi
100916 Bitcoin

42 ye kadaryolu gözküyo ytd

kullanici_resmi
100916

dislike atanlar iyi izleyin ytd

5
kullanici_resmi
100916

beyler doge alınırmı şuan

kullanici_resmi
sedatakan

hayır baksana Elon mesaj atmasına rağmen artış hızına bak YTD

0
kullanici_resmi
100916

şimdi aldım ne olur sizce

kullanici_resmi
adige17

56,9 a düşer bünü en az 58de bitirir bence

kullanici_resmi
alicoin

Sıkıntı yok hafta içi gece çöküntüsü var . Ada sabah öğlen 9 gelir. Ada diğer coinler gibi değil biraz serbest coin.

kullanici_resmi
ersin3455

@alicoin sallamamamamamamamamaa

kullanici_resmi
alicoin

Ayrıca Ada için yükseliş 1 mart .O zamana kadar ağır ağır yükselir Çünkü Ada kripto olarak kendini daha geniş bir alana hizmet vermek için işlemcisine güncellemeler yapacak. Buda adayı uçurur. 1. 20 1.50 1.70 2.00 2.50 2.70 3.00 4.00 5.00 $dolara doğru gidecek.

0
kullanici_resmi
100916

uçacak

0
kullanici_resmi
100916 Gram Altın

zararın nersinden dönersen kardır derler döndük iyiki bu veletten medet umulmaz

kullanici_resmi
100916

@aliusta61 3k zararından

kullanici_resmi
koksal

@aliusta61 bilmiyorsan ne giriyon anlamiyom bu insanları

kullanici_resmi
bitcoin35

Altından zarar olmaz.zaman kavramı vardır sadece.

kullanici_resmi
aliusta61

Ne kadar zarardan döndün

2
kullanici_resmi
100916

nazar değdirdiniz zalımlar

0
kullanici_resmi
100916

alın derim patlaması yakındır

0
kullanici_resmi
100916

beyler hepsi birden indi sadece xrp düşmedi

0
kullanici_resmi
100916 BitTorrent

daha çıkar bence ytd

kullanici_resmi
100916

@bay-gece_007 bitexen binanseden slabilirsin

kullanici_resmi
bay-gece_007

bunu nerden oynuycaz

0
kullanici_resmi
100916

hedef 1 dolar

0
kullanici_resmi
100916

rez alın uçacak ytd

kullanici_resmi
thisreals

@100916 Elbet çıkacak canım

kullanici_resmi
thisreals

Kral dediğin anda düştü ama napıcaz :D

kullanici_resmi
100916

@thisreals sakin ol kıral çıkacaktır ama ytd

1
kullanici_resmi
100916

bıralar karışacak vaziyet alın

1
kullanici_resmi
100916

500 direncini kırsa daha durmaz

kullanici_resmi
mik

Usta sen nerde yaşıyorsun ne 500 ü

kullanici_resmi
100916

hayt be sesimi duyıyo mıbarek

kullanici_resmi
100916

@mik lardeşim 0 500 dolar direncini kırsa dedim fena kırdı

1
✖️

Giriş yapmak için; lütfen aşağıdaki formu eksiksiz bir şekilde doldurup, Giriş butonu'na basın. Eğer daha önce kayıt olmadıysanız lütfen Kayıt butonu'na basıp kayıt işleminizi gerçekleştirin.

E-Posta Adresiniz :
Parolanız :
Üye Ol 👨🏻
Giriş ✅
Şifremi Unuttum
✖️

Kayıt olmak için lütfen aşağıdaki formu küçük harfle ve eksiksiz doldurunuz. Eğer daha önce kayıt olduysanız lütfen Giriş butonu'na basarak giriş yapınız.

E-Posta Adresiniz :
Kullanıcı Adınız :
Parolanız :
Giriş ✅
Üye Ol 👨🏻