Paratic Piyasalar Mobil Uygulama Icon
Paratic Piyasalar: Döviz, Altın, Borsa, Kriptolar RSS Interactive
Analizler
Haberler
Takvim
Çevirici
Seanslar

Kadir

@bjkdr
196 👍🏻
68 👎🏻
27 Yorum
0 Takip Edilen
0 Takipçi
kullanici_resmi
bjkdr

BEN SANA ÇOK İNANIYORUM, ÇOK GÜVENİYORUM. Tamam bugün değil ama elbet bir gün..

1
kullanici_resmi
bjkdr Bitcoin

adama böyle yorum sildirirler

kullanici_resmi
omerfarukaykul
kullanici_resmi
bjkdr

@omerfarukaykul herkes aklı başında burda hemen hemen. adam gümüşçü altıncı dolarcı. gelip buradaki insanları yönlendirmesin kimse. kimsenin akla ihtiyacı yok burda. herkes kendi iradesini kullanıyor zaten. kibarca gümüş sayfası yan tarafta dedim o kadar

kullanici_resmi
returntuni

@omerfarukaykul gümüşçü bir arkadaş

kullanici_resmi
returntuni

adam o kadar çaba harcadı yazdı emek verdi sonra hemen kaç tüh be 😁😁

1
kullanici_resmi
bjkdr

https://tr.tradingview.com/symbols/XRPUSD/ okuyun arkadaşlar

0
kullanici_resmi
bjkdr

White ayrıca SEC’den ayrılmadan sadece birkaç gün önce Ripple’ın dava edilmesi kararını aldığı için meslektaşı Jay Clayton’ı da eleştirdi: “Eski bir ABD savcısı ve SEC başkanı olarak çözüme kavuşmasının bu kadar uzun süreceği açık olduğunda o davayı açmamanız gerektiğini bilirsiniz. Bu adımı attıktan sonra kapıdan çıkıp gidemezsiniz.” White ayrıca bunun keyfi bir dava olduğunu öne sürdü ve SEC’nin yakın zaman önce XRP’den sonra geliştirilen bir başka popüler kripto para olan Ethereum’un bir menkul kıymet olmadığını açıkladığına dikkat çekiyor. White, SEC’nin davası nedeniyle 15 milyar dolarlık bir piyasa değeri kaybı olduğunu ve esas olarak SEC’nin korumakla yükümlü olduğu sıradan yatırımcıların bundan zarar gördüğünü ifade etti. Öte yandan White, Ekim ayında mahkemeden bir özet karar çıkabileceğini düşünüyor. Bununla birlikte iki taraf, o zamandan önce bir anlaşmaya da varabilirler. Son olarak SEC, birkaç gün önce Ripple’a karşı şikayetinde değişikliğe gitti. Kurum, şikayet dosyasına yeni eklemeler yaptı ve 71 sayfalık dosya, 79’a çıktı.

0
kullanici_resmi
bjkdr

6$ çok uzak değil

kullanici_resmi
heisenberg

nekadar yakın :)

kullanici_resmi
bjkdr

@heisenberg kimse bilemez ki

2
kullanici_resmi
bjkdr Bitcoin

sapanla bir taşı fırlatmak için önce geriye doğru gerdirirsiniz ya hani.. işte öyle bir şey

kullanici_resmi
erkangenc

aynen öle renktaş illaki düşecek düştüğünden fazla çıkacak..

1
kullanici_resmi
bjkdr

garibanın yüzü gülürmü

kullanici_resmi
sedatakan

niye gülmesin sadece sabır etmek lazım

kullanici_resmi
emrekstl61

inşallah gülecek sabrediyoruz bakalım

0
kullanici_resmi
bjkdr

dikkatimi çekti ne zamanki yorum yapmayı bırakıyoruz azda olsa yükseliyor😂 cenabetlik bizde beyler. bu son yorumum susalım. totemimiz olsun

0
kullanici_resmi
bjkdr

kır zincirlerini işte. bitconinden geri kalırsan bizde yanarız sende

2
kullanici_resmi
bjkdr

yallah cinler yallah kış kış cinler kış kış

0
kullanici_resmi
bjkdr

hele şükür aq ya artık

0
kullanici_resmi
bjkdr

bir tweet daha geldi.. yorumu yazdığımda 0.0750

kullanici_resmi
sinanboss

Tweet geldi ama hareket Yok öldü amk.

kullanici_resmi
ugurcantr

arkadaslar bu gun 900 ü gecicek benden demesi

0
kullanici_resmi
bjkdr

alım fırsatı olduğunu düşünüyorum. ytd

0
kullanici_resmi
bjkdr

grafiği tamamlıyor. 40 cent seviylerine inip 50 cent için sıçrama yapması bekleniyor. ben şahsen satmıyorum satmayacağımda. YTD

kullanici_resmi
aras1

Satan arkadaşlar çok pişman olucak.Sabır işi bu sonuçta 2.40 lara kadar düşmüştü ama dün buraya kadar çıkış yaptı bir kaç güne kalmaz daha da çıkıcağını düşüyorum ama bu sadece benim tahminim

kullanici_resmi
tiger15

Akli olqn kimse satmadı zaten kardeş

kullanici_resmi
sedatakan

daha düşük seviyeleri görmüş biri olarak söylüyorum korkuyorsanız oynamayacaksiniz ama sonrada ah vah etmeyeceksiniz zararınız olmaz belki oynamassankz ama birfiyat firlarsa da kaybedeceğiniz şeyleri düşündükçe sitem edeceksiniz kendinize i yüzden kaybetmeyi göze alamıyorsanız lütfen para filan yatırmayn!!!!!!

0
kullanici_resmi
bjkdr

0.4300 direncini kırdıktan sonra sonraki hedef sırasıyla 0.5100 ve 0.700 (alıntı) YTD

kullanici_resmi
sedatakan

@erkekce burda sabitlendi gibi

0
kullanici_resmi
bjkdr

inanılmaz tezatlıklar var yorumlarda. kimisi ağır ağır emin adımlarla çıksın istiyor. kimisi %1 değer kaybında panikleyip korkuya kapılıyor. sakin olun hanımlar beyler, insanları yanıltmanın anlamı yok. kendi stratejiniz sizde kalsın lütfen. Herkese bol kazançlar

1
kullanici_resmi
bjkdr

geçen seferde bu kadar yükselişe geçip ağır ağır inmişti. ytd ama dikkatli olun. herkese bol kazançlar

0
kullanici_resmi
bjkdr

balkondan düşsem canım bu kadar acımazdı 😔

0
kullanici_resmi
bjkdr

salavat zinciri oluşturdum yine. ya hak

2
kullanici_resmi
bjkdr

şu 400ü bi aşsa var yaa ah ah. mancınıktaki halat gibi şuan o 400. bi kopsa

0
✖️

Giriş yapmak için; lütfen aşağıdaki formu eksiksiz bir şekilde doldurup, Giriş butonu'na basın. Eğer daha önce kayıt olmadıysanız lütfen Kayıt butonu'na basıp kayıt işleminizi gerçekleştirin.

E-Posta Adresiniz :
Parolanız :
Üye Ol 👨🏻
Giriş ✅
Şifremi Unuttum
✖️

Kayıt olmak için lütfen aşağıdaki formu küçük harfle ve eksiksiz doldurunuz. Eğer daha önce kayıt olduysanız lütfen Giriş butonu'na basarak giriş yapınız.

E-Posta Adresiniz :
Kullanıcı Adınız :
Parolanız :
Giriş ✅
Üye Ol 👨🏻